کمک خیرین حسینی به دست مددجویان بهزیستی می رسد 

مدیرکل بهزیستی استان زنجان ضمن اعلام آمادگی بهزیستی جهت جذب نذورات، هدایای نقدی و غیر نقدی خیرین گفت: کلیه ادارات بهزیستی شهرستانهای تابعه و تمامی مراکز و مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی و مراکز مثبت زندگی در سطح استان آماده دریافت نذورات و احسان مردم عزادار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و توزیع بین نیازمندان در سریع ترین زمان ممکن هستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۶۰۰ خیر به طور دائم با بهزیستی استان همکاری دارند و خانواده های تحت پوشش را حمایت می کنند، یادآور شد: اگر خیرین تمایل داشته باشند می توانند با مراجعه به مراکز بهزیستی به عنوان حامی کودک، حمایت و کمک مالی ماهانه کودکان نیازمند تحت پوشش بهزیستی را از نظر تحصیلی و معیشتی به عهده بگیرند.

وی با اشاره به اینکه عاشورا، حماسه انسان های دل پاک و ثابت قدمی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند؛ تصریح کرد: امام حسین علیه السلام در یاری رسانی به درماندگان و بی پناهان، برای آبرو و حیثیت آنان اهمیت زیادی قائل بود؛ آن چنان که در بخشش ها و امدادهای خویش این نکته را همیشه مد نظر داشت که مبادا عزت نفس و شخصیت نیازمند، خدشه دار شود و مددکاران بهزیستی نیز  با تاسی از سیره اهل بیت(ع)  در راستای ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری گام برمی دارند.

مدیرکل بهزیستی با تاکید بر اینکه نذورات باید در مسیر خودش قرار گیرد و به دست خانواده‌های تحت پوشش و نیازمندان واقعی برسد، عنوان کرد: بهزیستی بستر لازم برای جمع‌آوری و توزیع کمک های خیرین را فراهم ساخته و اگر خیرین قصد دارند که اقلام غذایی خام شامل گوشت قرمز، مرغ، برنج و ... را تحویل دهند، می‌توانند به شکل مستقیم به ادارات بهزیستی مراجعه کنند.

این مقام مسئول در خصوص پرداخت غیرحضوری جهت یاری به نیازمندان یادآور شد: خیرین و نیکوکاران می توانند نذورات نقدی خود را از طریق کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵*و شماره کارت ۲۱۶۸-۷۱۷۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ و شماره‌حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ به جامعه هدف بهزیستی پرداخت نمایند.

کد خبر 111865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد